Infobits_logo_02

Prijzen
De Infobits webshop richt zich uitsluitend op de zakelijk markt (B2B = Business to Business) alle weergegeven prijzen zijn exclusief BTW,  onder voorbehoud en kunnen zonder aankondiging gewijzigd worden.

BTW vrije leveringen buiten Nederland
Voor een BTW vrije levering hebben wij uw zakelijke gegevens en BTW  nummer nodig. Voor een BTW vrije levering moeten wij goedkeuring  aanvragen bij de belastingdienst. Uw eerste bestelling moet minimaal €  150 zijn en het aflever adres moet overeenkomen met de adresgegevens  behorende bij het BTW nummer.

Voorraad
De voorraad van de artikelen in deze webshop wordt continue  bijgewerkt met de verkopen aan de kassa. De voorraad indicatie is onder  voorbehoud van gelijktijdige balie verkopen.

Voorbeeld: een klant in de winkel heeft een artikel al in de hand en kijkt nog even rond alvorens er afgerekend wordt. De voorraad van de webshop wordt pas bijgewerkt nadat de klant het artikel betaalt heeft  en niet op het moment dat de klant het artikel in de hand heeft. Als in  de tussentijd het artikel via de webshop wordt verkocht dan kan het  feitelijk al uitverkocht zijn.
In dat geval proberen wij u een vervangend artikel te leveren of ontvangt u, als u al betaald heeft, uw aankoop bedrag retour.

Retourneren
Retourzendingen dienen voorzien te zijn van voldoende frankering en een RMA retouren formulier, dit formulier kunt u hier downloaden.
Retouren wegens defect en/of garantieclaim dienen voorzien te zijn van een duidelijke klachtomschrijving.
Bij retouren van te crediteren artikelen met geopende en/of aangebroken  verpakking worden afhankelijk van de inhoud herverpakkings-,  completerings- en/of testkosten berekend.
Afhankelijk van de reden van creditering ontvangt u een tegoedbon of een retourstorting verminderd met de eventuele door ons afgedragen  betaalkosten zoals de provisie rembours en provisie credit card.

Kosten retourzending:
De kosten en het risico van de retourzending zijn voor uw rekening, wij adviseren om te kiezen voor een verzekerde verzending.

Garantie:
Op door ons geleverde kassa hardware zit standaard garantie. U stuurt  het defecte apparaat aan ons op, wij controleren het defect en sturen  het apparaat voor reparatie door naar de importeur. Na reparatie  ontvangt u het apparaat weer retour.
U heeft alleen recht op vervangende apparatuur indien u tijdens  aankoop, of binnen 14 dagen na aankoop een service contract op het  betreffende onderdeel heeft afgesloten. U dient zelf te zorgen voor een  backup van uw software/data en het herinstalleren c.q. terugzetten van  de software/data na herstel.

Als u voor uw bedrijfsvoering afhankelijk bent van een apparaat overweeg dan de aanschaf van een reserve apparaat.

Voorbeeld: uw barcode scanner gaat vrijdag eind van de  middag defect, ook met een service contract voor vervangende hardware  kan het zijn dat u tot woensdag zonder scanner zit.

Uitleg: bij een melding op vrijdag na 16:00 uur kan de  vervangende scanner pas op maandag worden verzonden. Als het meezit dan staat de postbode al op dinsdag ochtend op voor uw deur maar als het  tegenzit pas woensdag eind van de middag.

Verlengde garantie en support op locatie:

Bij een aantal systemen kunt u verlengde garantie en support op locatie aanvragen. Verlengde garantie moet tijdens of binnen 14 dagen na aankoop aangevraagd worden (een brandverzekering sluit je af als je iets koopt, niet als het al brand).

Gevolgschade:
Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele gevolgschade veroorzaakt door een defect artikel. Maak regelmatig een backup van uw gegevens en  overweeg de aanschaf van een reserve product.

Voorbeeld: als een defecte scanner "honderden euro’s" aan omzet derving kan veroorzaken dan dient u als goed ondernemer zelf te zorgen voor een reserve scanner.

2e Hands:
Op 2e hands systemen zonder fabrieksgarantie geven wij 2  maanden garantie. Als het apparaat na 3 maanden defect is dan heeft u  pech, als het over 3 jaar nog steeds werkt hoeft u niet bij te betalen. Bij een aantal systemen kunt u verlengde garantie aanvragen, zie garantie.

Op oudere apparaten en (sub)onderdelen zoals printerkabels, muizen en toetsenborden zit alleen werkings garantie.

Voorbeeld: op de 2e hands muis meegeleverd bij een HP  ex-lease computer systeem zit alleen werkings garantie, als de muis na 1 week stuk gaat dan staan de verzendkosten van een vervangende muis niet in verhouding tot de waarde van de 2e hands muis.
Wilt u wel garantie op de muis? Selecteer dan bij de categorie Meerprijzen een nieuw Logitech toetsenbord + optische muis voor € 16.-


 

Infobits_logo_01

Infobits Helpdesk:

Infokas helpdesk
TS Pos helpdesk
Webshop helpdesk
Support via teamviewer

https://helpdesk.infobits.nl
 

Infobits Webshop:
Touchkassa

Touchscreen kassa vanaf
€ 329

InfokasV3
Kassa software:

Download Demoversie   (zip)
Handleiding   (html)
WordPress WooCommerce
Mailing lente 2017
Mailing herfst 2017
Mailing Windows XP
PreSale korting (pdf)
Download Pagina   (html)
 

Feestdagen 2018

Op deze dagen is ons
 kantoor gesloten:

Goede vrijdag 30 maartl
2e Paasdag 2 april
Koningsdag 27 april
Bevrijdingsdag 5 mei
Hemelvaart 10 mei
2e Pinksterdag 21 mei
Kerst 25 en 26 december

Op deze dagen zijn wij
‘s middags gesloten:

Kerstmiddag 24 dec
Oudjaarsdag 31 dec